Dragonlair
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2881 Posts |
Posted - 12/12/2021 : 12:26:26
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Cristina - note I have to use a translator:
Google Translation of your message:
Dear moderator I have a problem with pc stitch 11, updated to the latest version. After formatting the PC and reinstalling the software from scratch, it does not recognize and does not open the PAT files previously created and saved on an external HD. Virtually all the work done has become unusable. Is there any way to recover and use those files in pcstitch 11? Thanks for the attention Cristina
Cristina Didi
English response (Google translation to Italian to follow):
First of all - several questions: Is the re-installed version registered? Did any of the patterns you are trying to access use any of the pre-installed motifs? Was there an operating system change (such as from Windows 10 to Windows 11)? Was there any error message and if so, what was it?
There are issues if you try to access patterns using motifs from other than the registered version from which it was made.
This version has not been tested under Windows 11.
I have the following suggested steps to try:
Uninstall completely the version that appears to be failing. Reboot your computer to clear the system. Reinstall the version and register it to you as the version that worked was registered. Test the patterns.
If you still have issues, then contact Mark at mmiller@pcstitch.com Mark is the only one that can check things out from here. I'm just a volunteer user with about 15 years experience with PCStitch (starting from version 7 with back-testing to 6).
Good Luck,
Google Translation:
Prima di tutto - diverse domande: La versione reinstallata è registrata? Qualcuno dei modelli a cui stai tentando di accedere utilizza uno dei motivi preinstallati? È stata apportata una modifica al sistema operativo (ad esempio da Windows 10 a Windows 11)? C'era qualche messaggio di errore e se sì, qual era?
Ci sono problemi se si tenta di accedere ai modelli utilizzando motivi diversi dalla versione registrata da cui è stato creato.
Questa versione non è stata testata in Windows 11.
Ho i seguenti passaggi suggeriti da provare:
Disinstalla completamente la versione che sembra non funzionare. Riavvia il computer per cancellare il sistema. Reinstallare la versione e registrarla come è stata registrata la versione che ha funzionato. Prova i modelli.
Se hai ancora problemi, contatta Mark all'indirizzo mmiller@pcstitch.com Mark è l'unico che può controllare le cose da qui. Sono solo un utente volontario con circa 15 anni di esperienza con PCStitch (a partire dalla versione 7 con back-testing fino alla 6).
Buona fortuna,
Diane There is no such thing as a stupid question
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